söndag 23 juni 2013

Snart händer det grejer tror jag!

Har verkligen inte haft så mycket att skriva om här! Men snart händer det grejer som nog gör att jag uppdaterar lite oftare! Å sen i Juli är det semester, två hundutställningar är inbokade och hästarna kommer hem! Bara det gör ju att jag kommer få massor att skriva om! Kan säga att vi har haft ett riktigt glidarår! Allt har bara flutit på och det har inte hänt så mycket! 




Midsommar firade vi själva här hemma! Isabell var med oss och vi plockade blommor, var upp till Gammelgården på midsommarfirande, grillade gott, åkte och tog ett kvällsdopp (Barnen då ) och sen hade vi mys  med popcorn och dricka! Isabells vän Rebecca kom på kvällskvisten och även en vän till Dennis! Det var verkligen ett lugnt och fridfullt midsommarfirande! 







Jag har också beställt två par byxor som jag är sååå glad för! Morsdagpresent och födelsedagspresent :) Hoppas verkligen de är som jag föreställer mej!!!





På återseende 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar