tisdag 15 november 2011

Visa kärlek ofta till dina nära och kära!

Jag inspirerades av ett inlägg från Salong Betongs blogg där en syster hade skrivit ett fint inlägg till sin bror på fb! Det sker kanske oftare än vad jag tror att syskon, föräldrar, nära och kära skriver eller berättar face to face vad dom tycker och känner för varandra. Men jag blir så glad när jag ser att folk bryr sej om varandra. Att folk älskar varandra! Jag brukar lite då och då skriva till mina bröder, föräldrar, min man och andra nära personer vad dom betyder för mej! Sen Filippa föddes har jag sett syskonrelationen mellan våra barn och det lyser så starka känslor mellan dom. Dom älskar varandra som bara syskon gör. Det är den finaste kärlek jag vet. Å jag känner sådan syskonkärlek till mina bröder Roger och Oscar! Älskar er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar