lördag 5 november 2011

Sitter i köket i min ensamhet :)

Idag åkte vi till Kupolen! Jag behövde ett par spring och träningsskor, så det skulle inhandlas. Jag hittade ett par jätte jätte sköna skor! Dom var dessvärre i färgen blått och det var inte vad jag hade tänkt mej. Men nu i efterhand tycker jag faktiskt jätte jätte mycket om den blåa färgen.. Jag har ju alltid egentligen älskat just blått :)

Svärmor och Robin kom dit också! Nattis fick ett prinsessglas som hon är mycket glad för :) Efter Kupan så åkte vi till Dennis storebror Daniel och hans familj! Där bjöds det på mat! Det var Chiliconcarne och Nattis verkligen älskade det! Flippan därimot åt bara bröd ;) Men att Nattis verkligen gillar någon mat, det är kul!! Riktigt kul :)
På vägen hem storhandlade vi! Vi handlar på Ica Kvantum i Avesta med självscanning och det är så himla smidigt att bara betala och gå när man handlat färdigt. Men just idag. När man bara ville hem, trötta barn och vi handlade jätte mycket! Då ska man självklart åka på kontroll.. Men det gick det med... Men det var ju inte direkt smidigt inte.. suck!!
Väl hemma så smällde vi i oss mackor.. Sen gick jag med hundarna och fixade våra otroligt söta hästar!! Sen kollade vi på Så Mycket Bättre och idag var det faktiskt mycket bättre än sist.. Men åhh vad jag vill till Gotland! Känns som en liten bit av mej saknas eftersom vi inte besökte den fantastiska ön i år!
Å nu är klockan halv elva och jag sitter med färg i håret.. Ska sitta 10 minuter till.. Men när jag är klar, då ska jag krypa ner i vår sköna säng! Jag älskar att sova ;)
Imorn är en ny dag.. En planingsdag av nya projektet HUSET :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar