fredag 23 augusti 2013

Fredag

Skulle egentligen jobbat till 18 idag eftersom jag missat alla tillfällen till övertid i veckan, men 40 min in i övertiden så ringde dagis och sa att Filippa kräkts och hon hade varit frusen. Så det var bara att åka hem och i tron om att jag hade en magsjuk liten tjej. Men hon var hur pigg som helst. Fick dricka välling vilket hon absolut inte kan dricka om hon är kräksjuk. Så vi gick till stallet och tjejerna fick en liten ridtur. Nattis själv på Wiking och Filippa på Dennis. Ojj vad hon skrattade när han travade. Å vad duktig Nattis blivit. Ridskolan har nog gett lite resultat tror jag.
Imorn är det kräftskiva hos pappa och nästa helg och helgen därefter så är det hundutatällningar. Men nu ska jag sova. Så galet trött!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar