söndag 12 juni 2011

Kanon helg! Dock lite väl varmt!!

I Fredags hade vi myskväll med film! Det är inte ofta som Dennis orkar vara vaken på kvällen en fredagskväll! Så det var mysigt! I Lördags stack vi till Stockhom en snabbis! Det var så varmt så det gick inte att gå med barnen i stan! Så vi bestämde oss för att åka till Roger och Jossan i Hagsätra! Först åt vi mat på PG!! Det ska vi göra nästa Lördag också, för då fyller jag år :)
Snälla Jossan fixade mitt hår också! Blev kanon! Kort och gott så hade vi en underbar dag!
Idag tog vi det lugnt på fm! Jag fick sovmorgon men väcktes av en granne som trodde att mina hästar var lösa! En stor svart och en svart shettis! Vet inte alls vems hästar det var! Jag gick genast upp och tog med gubbe och barn ut med bilen för att leta efter hästarna! Men dom syntes inte till! Hoppas det gick bra för dom!
Sen åt vi sallad till Lunch! Och sen åkte vi till Enköping och kollade i ett av Björklidenhus visningshus! Nja, jag vet inte om jag blev såld direkt, men helt ok!
På em så red Nathalie på Wiking en runda och Dennis och Filippa gick med! Nattis är så duktig på hästryggen! Wiking är också duktig, men det ska bli skönt att kastrera honom efter sommaren! För Nattis skull!
Kort och gott! Haft en kanonhelg med massa kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar