söndag 19 juni 2011

Länge sedan jag skrev nu!!

Det har hänt massor och jag tror inte att jag ens kommer ihåg hälften!! Hihi!!
Men en väldigt rolig sak som hänt är att min Fido har blivit pappa till två underbara hanvalpar!! Bilder och info finns HÄR!!!
Nu i helgen var den årliga släktträffen! Det är pappas sambos syskon som har en träff med barn och barnbarn!! Alltid lika kul och denna gång var inget undantag!! Jag fyllde ju år samma dag så på kvällen firade vi mej på pappagallo och käkade god mat!! Pappa bjöd mej på oxfile. Smaken var jätte god, men jag måste erkänna att jag har väldigt svårt för blodigt/rått kött!!
I veckan som kommer så kommer lilla Widar åka hem!! Känns lite tråkigt faktiskt för han är ju så go den lille herren!!
Just nu avnjuter jag otroligt goda jordgubbar med grädde!! Men sen måste jag sova! Jobbvecka framför mej!!
Ska bli bättre på att blogga! Jag missar ju massa kul att skriva annars!
Kram på er så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar