måndag 31 oktober 2011

Inte hänt mycket idag.

Filippa är fortfarande dålig! Men mycket mycket bättre. Inte fått mycket gjort idag då jag passade på att sova middag med Filippa. Nattis fick åka med Mormor sin på lite äventyr. Men jag fick iaf skogshagen delad så nu har shettisarna nya marker att beträda. Dom älskar det. Dom kliade sej mot träd och buskar. Fy vad jag önskar att vi hade bättre hagförhållanden här. Med blandad terräng. Siktar på det i framtiden :) Åt god mat med gubben min. Barnen fick annan mat och åt före oss. Eller åt å åt. Filippa har inte ätit många tuggor idag :( Sämsta dagen under hennes sjukdomstid. Ändå är hon bättre. Men hon har slemmiga luftvägar och tycker nog att det är obehagligt att svälja. Pluttan vår.

Imorn är vi också hemma. Hoppas att Filippa är pigg imorn. För om hon inte är det så blir det ingen träning för mej på Onsdag. Men det går ju alltid att flytta på.

Roger.. Han skaffade sej 4s:en före oss. Trodde jag aldrig!! Min älskade lillebror. :)

Det var allt för idag. På återseende :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar