torsdag 8 december 2011

Jag tog mej en löptur!!

Denna dag har bara bestått av stress, stress och stress. Inte ens middag hann jag med. Gick upp 4.30 som varje vardag. Lämnade barnen på förskolan kl 6.00 för att sen åka och jobba till 16.00. Köpte med pizza hem till Dennis. Dennis hade redan gett barnen mat. Kastade i mej en kopp kaffe innan jag tog med mej barnen och åkte till Isa för att frisera dom :) Tjejerna var jätte duktiga och blev jätte fina. Sen hem. Inget kaffe fick jag för det var redan förberett inför imorgonbitti och jag dricker inte 3-4 koppar själv på kvällen. Fixade tjejerna för kvällen och sen kollade jag och Nattis på Julkalendern.


Efter det åt jag "middag" bestående av en Daim. Tog hundarna och gick till stallet. Mockade och fixade. När vi gick hem fick jag ett fasligt sug att springa. Så hundarna och jag tog samma sträcka som i förrgår. Med avslut uppför mördarbacken och genom kyrkogården. Det är så vackert vid kyrkan :) Nu ska jag nog ta mej en dusch och sova. Jag kommer alltid i säng för sent.


Å vad jag älskar mina skor. Dom är hur sköna som helst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar