måndag 22 juli 2013

Semester

Det händer inte så mycket samtidigt som det händer massor!
Första veckan bestod av att fira Nathalie och att renovera badrummet! Dennis har verkligen slitit! Det tog sammanlagt en och en halv vecka! Det ända som saknas nu är el, men det kommer imorgon! I Onsdags blev det klart så vi kunde duscha och det var en superhärlig känsla! Det är så fint! Efter duschen ca kl 20.00 åkte vi till Stockholm! Vi har ju infört som tradition att åka till Grönan med Roger, Jossan, Isabell och Lennox! Även Jossans kusinbarn har varit med! Det var varmt och långa köer, men det är verkligen roligt! Jag blir värsta barnet! Jag älskar åkattraktioner ;)
På Fredagen åkte Dennis och bror och letade bil! Meningen var att vi skulle åka hem på Fredagen efter att vi firat Dennis som fyllde 32 år, men grabbarna hittade en bil men säljaren skulle inte komma förens Lördag så vi stannade en natt till! På Lördagen kunde inte säljaren förens vid 17.00 tiden så jag, Jossan och barnen gick till Bandängen och kollade på djur och lekte med barnen! Lagade mat och käkade innan vi rullade hemåt! Dennis köpte bilen, en Caddy så jag åkte golfen! Isabell och barnen åkte med mej!
Dennis åkte och "fiskade" och betalde 500kr för det, men plockade inte ens ur spöt ur bilen! Idiot!
Jag städade här hemma! Och sen idag rev han altan! John kom på besök och det finns verkligen snälla människor! Han tog på sej byggkläder och hjälpte Dennis! Så nu är altanen helt borta och imorn börjar bygget av utbyggnden!
Hästarna kommer i veckan, så imorn kommer hö också, + att jag ska lämna blod, och det ska kastas virke, hämtas virke.. Sen kommer bror, Jossan och Lennox imornkväll!!
Så imorn börjar vår tredje semestervecka :)


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar