tisdag 25 januari 2011

Hovslagare!!

Ja, hovslagare är ett släkte för sej!! Alla mina hovslagare som jag haft är urdåliga på att komma i tid. Ibland dröjer det någon timme extra, men ibland till och med dagar! Dom borde ju förstå att ett litet samtal om att dom blir lite sena inte skulle skada! Idag skulle hovis komma på em/kvällen! Han skulle ringa en ca en timme före, men har inte ringt och hans telefon är avstängd alt batteridöd! Men det är så frustrerande att bara vänta och vänta! Så nu skiter jag i honom och går ut med hundarna och sen nattar jag hästarna! Kan ju inte vänta hela kvällen heller!! Suck!!
Hovis jag har nu är superbra på alla vis när det gäller hästarnas fötter och hur han behandlar dom! Så byta tänker jag inte göra! Men tala om att jag inte gillar detta! Det kommer jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar