torsdag 27 januari 2011

En mysig kvällstur

Imorse kom äntligen hovslagaren ut och skodde Dennis. Så jag kunde bara inte låta bli att ta en tur ikväll. Egentligen borde jag hoppat i säng runt 21 tiden för jag var så trött och hade huvudvärk. Men när jag red iväg på Dennis var både trötthet å huvudvärk borta. Vi red bara lite i byn där det finns lampor. Försökte oss på en väg som var mörk, men jag blir å känna mej full när jag inte ser vägen framför mej. Alltså, Dennis är så fantastisk. Vi red på en skare och hela Dennis ben försvann. Men han är så cool Dennis. Vi stod helt stilla ett bra tag medans jag tänkte efter hur vi skulle komma därifrån. Jag fick hoppa av. Det går inte att beskriva hur mycket jag tycker om denna häst!!! Han är fantastisk :)








1 kommentar:

  1. åh vad mysigt. och det är just det man vill ha, en häst man litar på och känner sig trygg med! galna hästar har man fått nog av =)

    SvaraRadera