söndag 23 januari 2011

Så var denna helg slut!!

Usch, helgerna går alldeles för fort!! Även om jag är föräldraledig Måndag till Onsdag och bara jobbar Torsdag och Fredag så är det nå speciellt med helgerna! Hela familjen samlad! Det älskar jag! Vi har inte gjort något speciellt denna helg, utan den har varit lugn och skön! Jag har fått två sovmornar och det är så himla mycket värt för mej! När Dennis är uppe med barnen så kan jag få sova på "riktigt" Verkligen slappna av, för i vanliga fall måste jag alltid sova med ett öra hörandes ifall barnen vaknar, vilket Dennis inte gör! Han skulle nog inte ens vakna om en bomb small av precis bredvid honom! ;) Han sover som en stock!
Igår var Dennis vän Johan här!! Det är en av de snällaste personer jag har träffat!! Han hjälpte mej lite med min kommande nya hemsida! Ett namn har den fått och just nu är det namnet kopplat till min gamla sida! Men så fort min nya sida blir klar så kopplas namnet dit! Nu måste jag försöka tänka ut hur jag vill ha den nya sidan. Färger, layout mm. Men det kommer nog bli toppen när den är klar!
Adressen är iaf http://famhammarstrand.se/ Nu fattas bara ett giftermål så namnet talar sanning också ;)
Filippa står själv mer och mer och längre och längre stunder! Ska bli intressant å se hur lång tid det tar innan hon går :)
På Tisdag kommer hovslagaren ut och verkar och slår på Dennis skor så på Onsdag ska jag ta en kvällstur runt byn ;) Sen ska jag verkligen försöka hålla igång ridningen så jag kanske kan få någon muskel :)
Nej, nu väntar en dusch och sen sängen! Imorn är det vardag igen och Nathalie ska till dagis tidigt tidigt!!
Må väl kära läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar