söndag 8 januari 2012

Mina drömmar spretar åt så många olika håll!!

Jag vet inte vad jag vill!! Vart ska vi bo??? Möklinta, Sala eller Stockholm??? Ekonomiskt så kanske Möklinta är det bästa alternativet! Sala vet jag egentligen inte alls! Vad finns det där liksom??? Lite mer än i Möklinta kanske men ändå! Stockholm??? Då pratar vi ju egentligen en lägenhet i typ Vantör! Hagsätra, Högdalen, Farsta, Älvsjö! Men herreminskapare vilka pengar vi talar om då med tanke på att jag vill ha mina hästar! Iallafall Wiking och Dennis! Vart ska jag ha dom då??? Jag kommer ju inte ha råd med dom alls! Å vad har jag där förutom min bror och far och några få vänner! Jag får ju sån hemlängtan nu för tiden när jag är i Stockholm!! Nästan så det gör ont i själen!! Nästan så att jag skulle kunna fälla en tår!
Många tankar! Vi får se vart vi i framtiden hamnar? På ett sätt funkar Möklinta, på ett annat Sala och ett tredje Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar