lördag 7 januari 2012

Varit på Globen!

Vi åkte hemifrån vid halv 8 och åkte direkt till Globen. Jag och Nattis fick vänta lite på mormor och Bell så vi tog en fika på Donken!


Min, Nattis och Bells julklapp var att få gå på Disney on Ice. Det var jätte roligt och Nattis fullkomligt lyste under föreställningen.


Sen åkte vi tunnelbana. Jag saknar tunnelbanan. Jag saknar Stockholm!


Hagsätra, 1 minut :)


Lycklig till tusen!


Mamma med sin kamera :)


Nu kommer den :D


Isabell och mamma på tunnelbanan!!


Nattis kikar upp på sin ballong. En enhörning som döptes till Prinsessa :)


Vi åkte till brorsan och där klippte sej Oscar!! Sen tog vi oss till Pappagallo och åt pizza. Dom har så god pizza. Oj, förresten, när vi tjejer va i Globen så va Dennis, Roger, Oscar, Jeppe och Filippa och spelade Bowling! :) Sen gick vi upp till Roger och Jossan igen och hade födelsedagsfika för Oscar.


Det var en jätte god tårta som mamma köpt! Men efter en bulle som brorsan gjorde igår och en tårtbit så kunde jag inte röra mej ;) Pappa kom upp en sväng också. Det är alldeles för sällan som jag träffar min far.. :(


Vi körde hem pappa och kikade på hans balkong, vilken var jättefin, men långt ifrån vad den brukar vara utsmyckad med.. ;)





Tack alla för idag!!! Vi alla är sååå nöjda!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar