torsdag 13 oktober 2011

Fin Fredag imorn!!

Imorn är det Fredag igen! Bästa dagen eller bästa em av veckans dagar!!
Imorn efter jobbet så ska jag på Ortobionomi igen!! Hoppas på gott resultat! Sen har jag pratat med sjukgymnasten och dom hör av sej så fort det blir en tid ledig! Undrar vad helgen bjuder på? Jag hoppas att det blir en tripp till kära Stockholm!!! Annars blir det lugnt å mysigt hemma. Kanske ett besök i badhuset!
Ponnysarna mår toppen! Dom ska maskas men jag har glömt ta med mej medlet i tre dagar nu!så imorn ska dom maskas! Hundarna mår fint, men nu skjuter jägarna vilt omkring sej så jag törs inte besöka skogen. Barnen mår toppen men ack så trötta dom är. Längtar tills vi slutar 14.00 igen! Vill ha mer tid för barnen! Den "Svarta Katten" är inne mer och mer nu och det känns bra! Vill inte att han försvinner!!!
Ha en bra helg alla!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. sv: Jag är så stolt över eran häst! :)
    Han är så duktig! Det är så kul att han vill lära sig! Kram

    SvaraRadera