fredag 28 oktober 2011

Härlig Fredag!

Hade en väldigt bra dag på jobbet idag! Vi är som små barn på jobbet! Men ack så kul vi har. Gillar mina jobbpolers skarpt!
Slutade 14 idag som vi gör alla Fredagar. Åkte å handlade lite smågrejjer och var förbi Apoteket. Sen hem å gjorde pannkakor! Idag var det så gott :) å inge ont i magen heller :)

Sen var jag å Nattis på Halloween fest! Hon var en liten söt häxa och det visade sej att hennes bästa tjejkompis hade en likadan dräkt! Ni anar inte hur söta dom var! Jag höll på att kissa på mej, men jag vägrade gå på utedass så vi började röra oss hemåt. Men Nattis blev så ledsen så jag fick kissa i skogen och vända bilen ;) Hon blev sååå glad :)

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Filippas andning! Låter inte bra :( Hon är så rosslig! Får se hur natten blir och hur hon mår imorn. Man kanske lär åka in? Låter som krupp, men hur blir dom om dom får lunginflammation?

En mycket rolig sak är att Dennis beställt nya telefoner idag :) IPhone 4s :) Längtar sååå!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar