måndag 31 oktober 2011

Vab idag!

Filippa är fortfarande inte pigg! Hon hade 38,3 i feber igårkväll! Så vi är hemma! Kommer vara hemma imorn också! Hon var feberfri nu på morgonen men hon är inte pigg! Tar väl ett litet tag att komma igen! Lilla Stumpan vår!
Vi ska snart äta lunch, pannbiff... Mums! Sen ska Filippa sova middag! Får se om jag sätter henne i vagnen sen och går till stallet en snabbis! Känns som att vi behöver lite frisk luft allihopa!

Igårkväll när jag var ute med hundarna så mötte jag två hästar (med ryttare) Gud va sugen jag blev på att rida!! Borde man kanske söka sej till någon ridskola?? Jag har ju tappat ganska mycket i ridningen sen min tid på Skutan! Red väl en lektion sist när jag var si så där 18 år!! Får ta mej ett snack med gubben när han kommer hem från jobbet ikväll!!!



Visst är han vacker våran häst!! Längtar så efter honom :)

2 kommentarer:

  1. HejJannica!
    Kul att du skrev i min blogg. Vilken vacker häst!
    Jag trodde du red fortfarande om du gillar det så tycker jag du ska fortsätta att ta ridlektioner om det finns tid och ekonomi för det. När man har småbarn brukar man varken ha det ena eller andra. Gulligt av dig att vilja sätta ett ljus, men mina kusiner och min brorson kommer att göra det. Det kan han gott göra som bor i Farmors och farfars hus i Östervad. Ja det var roligt att träffa Caroline, hon har blivit änka med två små barn och har svårt att pussla ihop det då hon jobbar kvällar. Hon känner inte så många i Falun.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hejsan Barbro!

    Vi har lånat ut våran stora häst en tid! Just för att tiden inte riktigt finns! Men jag saknar det som sjutton! Men i tids nog så är han hemma igen! Men ska nog kolla upp vad det skulle kosta om man red på ridskola! Skulle ju inte skada att lära sej något nytt!
    Ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera