fredag 10 februari 2012

Jag och mamma vann presentkort :)

Jag och mamma var med i en fototävling arrangerat av Bamses Bollar via deras facebooksida! Det var riktigt glädjande (och förvånande) när tävlingsresultatet visade sej!!
Vi blev verkligen superglada. Jag rekommenderar verkligen mina hundvänner att gilla Bamses Bollar på facebook! :) Jag kommer lägga upp våra vinster här när dom kommer!!!

Vinnare i vår fototävling (där en av Bamses bollars produkter skulle visas upp på ngt vis) blev Jannica. Stort grattis till ett presentkort på 500:- =)




Bidrag från Jannica H:
"Jag älskar hundarnas vattenskål. Så roligt att man kan a...Visa mer

Fortsätt maila in era tävlingsbidrag till info@bamsesbollar.se så läggs dom ut här efterhand =)
Tillhörande: Bamses Bollar


Tvåa kom ännu en skål och en hund av samma ras =) Men det var bara en slump att det var de två bilderna jag gillade mest! Grattis Ann-Catherine till ett presentkort på 300:-!
Bidrag från Ann-Catherine R.

(Skålen hittar ni under Jennys Specialare)
Fortsätt maila in era tävlingsbidrag till info@bamsesbollar.se så läggs dom ut här efterhand =)
Tillhörande: Bamses Bollar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar