söndag 5 februari 2012

Jag vill ha...

Pengar!! massa pengar vill jag ha! För då skulle jag köpa ett gäng med hästtäcken! Älskar hästtäcken. Och Wiking tuggade ju hål i alla Dennis täcken förra året :( Dyra täcken "åt han upp"! Sen skulle jag köpa annat smått och gått till djuren!! Finns allt från borstar, saxar, hundbäddar, bett, träns, sadlar, vagnar mm! Massa nya kläder, jackor, skor till barnen och oss vuxna! Nya möbler, handdukar, sängkläder, mattor och sånt till hemmet! Renovera hemmet! Tatuera mej! Ett par olika motiv :) Det finns massor jag vill ha pengar till!! Ja ja! Hoppet är ju det sista som överger en så det är bara att bita ihop!

Annars mår vi skapligt i familjen! Nattis kräktes inatt! Säng, golv, väggar! Jättemysigt! Hua! Men peppar peppar så har det inte blivit något mer och nu åt hon lunch så det är bara att hålla tummarna! Blir hemma imorn från jobbet iaf med barnen! Dennis jobbar en vecka till på sitt jobb, sen är han arbetslös :( Hoppas det löser sej snabbt! Just nu är det bara kallt! Har ingen motivation till något och pga kylan! Fido kan inte ens gå promenad så kallt det är! Just ja, tofflor i fleece vill Fido ha! Då kanske han skulle kunna gå bättre!! Min lilla sockersöta hund :)

Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar