lördag 25 februari 2012

Varit hos svärfar med familj!

Idag tog vi en tur till Ludvika och hem till barnens farfar med familj! Fido hängde på också :) Han är ju inte så väl uppfostrad hos andra människor! Hemma får han ju göra som han vill! Han hoppade upp på stolar, i allas knän, upp i soffan. Ja, han var överallt den lilla token.. Ida, barnens faster, tyckte inte så mycket om honom! Hon ville ha Easy! Så nästa gång vi åker dit tar vi med honom och lämnar honom där tills pälsen sitter fast igen ;)
Det bjöds på supergod mat! Kycklinggryta och ris alt nudlar! Jättegott! För gott faktiskt ;) Sen blev det fika.. Det bjöds på Chokladpudding, fruktsallad och grädde! Jag och Filippa åt Grädde!!! Mums! Vi åkte hem i skaplig tid! Stannade till på Ica Kvantum i Avesta och köpte en varsin nalle åt barnen! Nattis har tjatat om den där nallen i veckor nu!! Ni må tro att hon blev glad! Filippa blev också glad!
Sen, fråga mej inte varför, men jag kände mej lite hungrig så jag köpte med mej en pizza hem och delade med barnen! Fy fan säger jag bara! Jag är så mätt så jag varken orkar gå sitta eller ligga! Men jag var ju iaf tvungen att fixa stallet och hästarna och även ta en tur med hundarna!! Nu orkar jag inte duscha, men det måste jag! Kan inte lägga mej i sängen annars!!
Tack Roger, Cia och Ida för idag!!! Ni är underbara :) Även tack till Lena. Fido tyckte väldigt mycket om dej :)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar