onsdag 4 juli 2012

Anna fick en dotter idag.

Anna, som enkelt beskrivet är min bonussyster fick en dotter idag.. En liten Minella <3 Stort stort grattis...

Fan, verkligheten börjar komma ikapp mej. Mina älskade shettisar. Usch vad jag saknar dom!!! Men det har bara gått en dag så förhoppningsvis blir det bättre snart. Dom har iaf charmat sin nya familj. Å Wiking har visat upp sej för tjejerna. Gullekillen :)
Nu sova. 2,5 veckor kvar till semestern... Det närmar sej!!!

Just ja. Dennis var med till stallet idag å hälsade på Dennis!! Jag älskar att se bär min man visar känslor för djuren. Han är inte så brydd till vardags även om jag vet att han älskar dom. Blir bara så glad när känslorna visas.. Kärlek

Idag har barnen varit med mormor och Isabell och Pia med familj på något Lekland i Västerås. Dom har varit där hela dagen och haft det superkul. Dom avslutade med att bada vid Månsan. Tack kära mamma för allt du gör för barnen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar