tisdag 10 juli 2012

Nattis födelsedag!!!

Nattis fyllde 5 år idag. Stora tjejen!!! Vi firade ju henne och Isabell i Lördags med hennes morfar, mormor, morbror Roger, Josefin, farfar Roger och Cia!! Det var underbart trevligt och hon fick lagom och bra presenter. Vi gav våra då också. Men sparade kaninerna tills idag. Jag slog in kaninmat åt henne, men herre jisses så sur hon blev. Hon ville ha leksaker. Sen gick vi till stallet och visade henne sina kaniner. Då blev hon glad :) Hon döpte dom till Mimmi, Snövit och Ros.









Sen på kvällen tog jag mej en sista ridtur på Dennis som åker tillbaka till sin fodervärd på Onsdag. Vi red runt Storsjön! Vet inte hur långt det är, kanske 1,5 mil. Vi mötte Samuel också :)
Detta var nog en av de mysigaste ridturer vi gjort ihop. Det är så underbart att galoppera. Dock blev skorna rejält slitna eftersom det är mycket asfalt. Så imorn blir det ingen tur, men jag hinner nog inte iaf. För Dennis sticker till Sthlm och hämtar parkett när jag kommer hem. Nu måste jag sova. Jobb imorn!! Men semestern närmar sej :)












Bell tog en liten tur också när jag kom hem :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar