onsdag 8 augusti 2012

Börjat med lite träning

Nu SKA jag träna bort lite onödigt fett och lite onödig smärta!! Det har iaf börjat rätt så bra med löpning. Det bästa är att hundarna hänger på och dom gillar det. Det går ju varken fort eller är speciellt långt. Men för mej är det bra då jag inte är någon löpare. Sen har jag kört lite övningar för rygg, mage och bål. Knäböj gjorde jag idag före löpningen och jag kan lova er att det smärtade dom första ca 500 meterna, men sen försvann det å jag sprang distansrekord :)
Hoppas nu att jag håller i detta och fortsätter :)

Idag har vi inte gjort så mycket, men vi han med lekparken i Sala innan regnet kom. Sen var det ju hästhoppning som tog upp lite tid. Grannpojkarna var här å lekte och dom lekte så fint. Dom är så snälla mot lilla Filippa som självklart vill vara med. Stoffe, den äldre av dom var så söt så han bjöd Nathalie och även Filippa på glass. Då var Filippa hemma med mej och dom knackade på å kom med en glass åt Filippa.
Hon blev så glad. Nattis ska få bjuda igen :)

Nej nu ska jag sova. Är så trött. Natti natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar