onsdag 15 augusti 2012

Sista semesterveckan

Semestern börjar närma sej sitt slut! Känns lite vemodigt måste jag säga! Jag trivs så att vara hemma med min kära familj och att få sova på morgonen för att sen vara vaken på kvällen! ;)
Men just nu är semester i Möklinta inte så världskul! Så jävla mycket mygg så det är fruktansvärt! Haft fint väder hela veckan, men det går inte att vara ute! Ryggen värker sedan i Lördags, men det är väl bara att härda ut! Läkaren sa åt mej att röra mej mycket! Så då tog jag en löprunda igår. Det är ju liksom så värdelöst när man kommit igång med löpningen så säger ryggen upp sej. Men jag tog det lugnt. Ryggen värkte nog till och med mindre efteråt, men jag bör kanske vila den och ta promenader istället någon vecka!
Nathalie är med mormor sin i Skara på Sommarland och har superkul! Filippa är hemma och saknar sin syster! Men det går bra! Igår var vi till lekparken och idag åker vi in igen! Ikväll kommer Nattis hem!
I helgen avslutar jag semestern i Ludvika hos barnens farfar och Cia!
Sen är det jobb igen på Måndag! :( Men det kanske är skönt när vardagen drar igång igen eller vad vet jag!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar