lördag 18 augusti 2012

Underbar dag i Ludvika

Denna helg är vi alla + Isabell i Ludvika för Dennis hjälper sin far med deras badrum. Vi sover i en supermysig stuga ute på gården och doften här inne påminner mej så enormt om Hästnäs. Ett ställe som vi ofta var på som små.

Idag, Lördag, så sov jag och barnen till 11.45. Alltså, det har aldrig hänt. Jag kunde sova så länge som ungdom. Jag är riktigt chockad. Visserligen så var jag och Filippa vakna i någon timme på morgonen, men vi somnade om :) Sen fick Nathalie och Isabell rida en sväng. Isabell var så duktig så hon fick rida iväg själv. Lyckliga Bell!









Sen åt vi lunch, ganska sent eftersom vi åt frukost kl 12 ;) Efter det så ringde jag och kollade om vi kunde få åka och hälsa på Skuggi. Min gamla Islänning. Det fick vi så vi tog en sväng till Smedjebacken. Fina fina Skuggi. Han var i så fint skick för att vara 21 år. Skulle jag aldrig trott om jag inte visste :) Jag är så varm i hjärta och själ efter besöket hos honom.









Sen åkte vi hem och åt lite middag och barnen fick godis efter det. Isabell tog en till tur på Halldor. Hon verkligen älskar honom. Kärlek vid första ögonblick :)



Nu ska jag duscha. Sen sova. För imorgon ställer vi klockan på 09.00 ;) Hur fasen ska jag komma upp på Måndag kl 05.00??? Vill inte jobba..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar