söndag 5 augusti 2012

Liten Griffonträff, Hästhoppning och ett besök hos Ia och Björn!

Igår for jag, Filippa, Fido och Harry till Surahammar och träffade lite trevligt griffonfolk! Det var riktigt trevligt även om jag förstörde promenaden genom skogen med att ha Filippa och vagnen med mej! Men jag hade inget val då Dennis tog med Nattis till Ludvika och hjälpte sin pappa med badrummet! Jag tror inte att han skulle få jobba för Filippa då hon för tillfället är väldigt mammig och finns inte jag så är hon väldigt pappig! Men det var jättekul att träffa lite griffonfolk! Det har blivt alldeles för lite av den varan då jag inte ställt ut någonting!

Idag var det OS i Nationshoppning som jag kollade på i ca 3,5 timmar! Efter det så åkte hela familjen till Ia, Björn och Lukas! Först fikade vi så jag blev proppmätt, sen köpte vi pizza, för ingen orkade laga mat, så nu är jag propptjock! Men det var jätte trevligt och barnen lekte fint! Filippa var så trött när hon kom hem så hon somnade med en gång! Jag skulle ha sprungit idag, men det går inte! Får göra det imorn!!

Det har inte hänt så mycket förutom att jag så gärna vill flytta! Det går inte att vara ute här! Allra minst hos mamma! Så mycket mygg! Det var lugnt hos Ia i jämförelse med här! :( Men jag vet inte vart jag vill flytta! Å det känns lite sorgligt att flytta ifrån de trevliga som finns i Möklinta! Å jag vill ju ha en gård! Det verkar inte Dennis vilja.. Så vi får verkligen se hur det blir! Men nu bor vi kvar något år till så får vi sedan se vart vi hamnar!!

Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar