måndag 30 maj 2011

Är så trött!!!

Så trött så att jag skulle kunna somna sittandes! När jag var gravid med Filippa så blev jag helt plötsligt väldigt trött! Somnade nästan när jag gick och plockade böcker på jobbet!! Järnbrist sa dom, men jag börjar nog fundera på om jag fått en lättare sömnsjuka efter influensavaccinet. Jag är ju lika trött fortfarande :( Det är inte kul att alltid vara trött! 

Dennis har det bra i Västerås efter att ha fått en liten rapport! Tjejen som har honom gillar honom skarpt! Det känns skönt! Shettisarna har kommit ut och fått börja äta lite grönt! Det värsta var visserligen idag då Charlie rymde in i stora gräshagen med massa gräs och käkade! Han kan ha gått där i 45 minuter! Han är ju en fånghäst så nu håller jag tummarna att han inte får något anfall!

Ska lägga barnen strax och sen gå till stallet och sen en promenad med hundarna! Jag hoppas att jag kan vara i säng till 21.00 ikväll!! Det behöver jag!
Hej svejs så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar