måndag 2 maj 2011

En helg med min underbara familj!

Ojj ojj ojj!!
Jag har verkligen inte haft tid att blogga under helgen! Det har gått i ett! Jobba i Fredags, hem å åt. Roger och Josefin kom! Iväg å klöv ved, eller jag klöv inget i Fredags, Jag skjutsade runt på lite folk :) Dennis, Roger och Oscar fyllde kärrorna med ved och sen gav dom upp för Fredagen. Men på Lördaden var vi igång igen!! Först stod jag och tittade på med Filippa i vagnen, men när hon blev trött så fick hon åka hem och sova i sin säng och Josefin fick vara barnvakt! Sen ville Nattis och Filippa hem så då körde jag hem dom och underbara Jossan fick ha barnen hela dagen! Det gick så bra på alla håll så vi blev klara med våran och mammas årsved på kvällen! Hem å grillade och sen in en sväng till Sala och kolla in lite bilar och brasa! Men det var så kallt så vi åkte hem ganska fort!
På Söndagen åt vi alla lunch här innan Roger, Jossan och Bell åkte hem! Sen kom Honken på besök!
Helgen var toppen men gick i ett hela tiden och det känner jag nu! Tänker faktiskt gå och lägga mej en liten stund innan barnen ska hämtas!!
Får se om jag skriver mer ikväll!
Jag älskar i alla fall min familj! Ni är alla underbara!!!

1 kommentar:

  1. det blir inte så mycket tid för att varken läsa bloggar eller blogga den här årstiden. Jag vill vara ute och jobba i trädgården, men idag var det isande nordliga vindar när vi går in i sommarmånaden, men vilken fin april vi haft. Ha det bra med din familj. Fick veta att jag är gravägare på Möklinta kyrkogård och fick en påminnelse om jag skulle förnya den i 25 år för 300kr. Det är min farmor och farfars grav så jag förnyade gravrätten.

    SvaraRadera