måndag 9 maj 2011

Härlig dag!

Idag har jag varit hemma med barnen för dom har planeringsdagar idag å imorn. Å Nathalie har pratat flera gånger om att få hälsa på mitt jobb så idag åkte vi dit till ca 09.30. Gud va roligt dom tyckte att det var :) Sen har vi inte gjort så mycket. Så varmt ute å barnen blir så varma. Men vi har varit ute å hoppat studsmatta. Nattis då ;) ja just det. Vi slog till på våfflor till lunch. Mums mums!! Till middag blev det kött i en härlig svampsås med timjan i. Så enkelt men så gott å lite lyxigt.
Jag mådde lite illa mot kvällen å trodde att jag skulle fodra hästarna å gå hem å sova. Men jag blev pigg av den friska härliga kvällsluften så jag sadlade hästen å red till ridbanan å hoppade lite.. Tror att Dennis skulle kunna gå ganska långt inom hoppningen. Han älskar det iaf å hoppa kan han. Vi hoppade nog 70 cm idag :) men hindren är inte dom bästa. Det är tunna trädstammar så med riktiga hinder tror jag att han kan bedöma avståndet lite bättre. Han är familjens stjärna :)

Nu måste jag sova. Barnen vaknar tidigt alla dagar.... Så sovmorgon får jag bara på helgerna ;)
Godnatt!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: