fredag 6 maj 2011

Trött!!

Sitter å kollar runt lite på datorn med en Breezer i handen! Den var egentligen menad till Valborg men wtf.. Jag firar Valborg nu ;)
Har inte hänt något speciellt, men det finns många tankar och planer i huvudet iaf :)
Imorn kommer nog min vän Lina från Stockholm och det är skoj! Hovslagaren kommer så på Söndag blir det nog en ridtur! Måste städa hemmet också! Mindre kul!! Sen är jag ledig på Måndag och Tisdag pga att det är planeringsdagar på dagis. Ska bli lite skönt faktiskt! Undrar vad vi ska göra då? Man lär ta vara på dom lediga dagarna nu! Skulle varit kul att åka till ett badhus, men det är omöjligt själv :(

Det går väldigt bra på jobbet iaf och dagis funkar super! Filippa äter som en häst. Och det märks även hemma att hon vuxit en del sen hon började där! Känns jätte bra!

Och återigen måste jag slå ett slag för Ortobionomin! Jag mår så bra, står så stadigt på jorden, får inte ont på jobbet! Inte ens när jag packar. Har inte ont i höften längre.. Tog visserligen en stund innan det gick över, men nu så! När jag rider känner jag hur stadigt jag sitter i sadeln! Kan rida lätt på båda sittbenen. Känns som om jag inte haft ont alls i 8 år! Märkligt hur enkelt det var att bli av med smärtan! Tänk doktorer som sagt att jag hade panikångest, och att jag skulle äta läskiga piller, sagt att jag inte varit sne, bara hade ojämna ben. Barnmorskan sa att jag inte alls hade snett bäcken, fast jag hade det.. Så går man på två behandlingar som inte ens gör ont och blir bra!! Otroligt! Så bloggläsare.. Har ni ont eller är snea eller något.. Tycket absolut att ni ska ta en sådan behandling! Värt ett försök!!!

Trevlig helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar