fredag 2 mars 2012

Ligger å väntar på våren..

Imorse var det ljust när jag körde till jobbet.. Vilken härlig känsla. Inte nog med att det var ljust. Det var även Fredag! Lite tråkigt var det för det var Maijas sista dag på jobbet på bra länge. Hon ska hem och förbereda sej på att få barn.. Alla dessa barn som fötts och kommer födas. Jag blir riktigt sugen på en till ibland måste jag erkänna :) men samtidigt inte. ;)
Funderar på vad jag vill igen. Å det är alldeles för mycket. Alltifrån att shoppa till oss alla, flytta till stan, ställa ut hundar, börja på ridskola, fixa så Nattis får börja på gymnastik, köpa saker till hästarna, åka på kryssning, både med och utan barn, gå på bio, åka och träffa några vänner som bor lite här och var. Åka till brorsan, Jossan och Bell, åka till hovstallet, gå på museum och det finns nog mer saker som jag vill...
Nej, om jag ska ta och borsta lite gaddar och sen försöka sova. Vi får fin främmande imorgon och det gillas :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar