lördag 10 mars 2012

Sista helgen...

... Med godsaker.. Jag skäms över mitt sätt att missbruka dålig, fettig, god mat. Förra veckan var ju katastrofal. Pizza 3 gånger, tårta, bullar och kakor. Å jag gnäller på mitt överflödiga fett. Jag ska inte gnälla över något som jag kan rätta till med rätt kost, träning och motion. Nu fyller ju Filippa i veckan som kommer och det kommer bli tårta några gånger, men det "måste" man ju ställa upp på. Men sen så.. Nyttig mat.. Behöver tips. Enkel, god och nyttig mat. Framför allt nyttig och enkel!!!, kan inte vara så svårt??? Någon som har något tips så får ni gärna förmedla det. På vilket sätt ni vill. Här i bloggen, fb eller vad som passar er bäst..
NU SKA sladdret bort... Lycka till till mej själv ;)

1 kommentar:

  1. Har samma lika - de där dallret hallå!! Usch. Jag tror på normal kost, ja mindre snabba kolhydrater å vitt bröd.. Å skippa d överflödiga snasket så borde det lösa sig med lite träning.......

    SvaraRadera