fredag 16 mars 2012

Underbar helg framför mej

Min bror Roger, hans sambo Josefin, dotter Bell och hennes kompis Emma är här. Eller rättare sagt hos mamma, men i Möklinta iaf. Så imorn ska barnen rida, vi ska umgås, grilla och snacka massa. Filippa ska klippa luggen så hon ser något. Undrar om kanske mamma kan passa barnen imorgon kväll så kan vi "vuxna" kanske åka in till Sala eller Avesta och bowla. Det skulle vara kul.. Har denna vecka tränat Onsdag och Fredag. Det gick super bra i Onsdags och bra idag :)
Igår skulle jag lämna blod för första gången, men dom misslyckades med att sticka mej och dom sticker bara en gång i varje arm och jag har bara en stickvänlig arm. Och jag är svår stucken. Jaja. Vi får se om det går bättre nästa gång. Dom får ju gärna sticka mej 3-4 gånger men inte enligt deras regler. Det skulle kunna betyda att jag inte kan lämna blod och det vore ju väldigt tråkigt.
Filippa fyllde 2 år igår. Helt otroligt va fort det går. Mamma och Jeppe kom över och firade henne. Hennes farfar med familj var här i Lördags och hennes farmor och Robin i Söndags..
Nej, nu ska jag sova. Natti natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar