fredag 1 april 2011

Haft en bra vecka..

..med bl.a. Besök på BVC med Filippa i måndags. Hon fick sprutor å vägdes å mättes. Hon hade bara gått upp 100 gram sen sist å vägde 8,8 kg. Men jag kände att det inte stämde så på onsdagen åkte jag dit igen å då vägde hon 9080kg å då följde hon sin egna kurva igen. Skönt.
Hon var även på besök hos tandläkaren på onsdagen.
Eftersom vi fick "håltimme" mellan besöken så vandrade vi vårvädret i Sala. Fido var också med. Vi stannade och köpte årets första glass å bara mös. Fler sånna dar tack!!!!
Jobbat Torsdag å Fredag. Övertid på Torsdagen å till 14 idag. Blev riktigt lurad på jobbet idag. Hahaha.. Det var lite kul.

Något som känns bra är att idag har min framtid börjat klarna. Det känns sååå bra!! Jag får berätta mer om det sen när det är klart å bestämt. Får lov att hålla mej tills dess... Gahh, jag som vill skrika ut mina känslor...

Ha en trevlig helg gott folk...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar