onsdag 20 april 2011

Sista mammalediga dagen

Idag, medans Filippa var på dagis, så rensade Nathalie och jag rabatterna! En av rabatterna hade vi ny jord åt så där fick Nattis så sina frön som hon fått av mormor! Den andra rabatten måste ha jord och sen vet jag inte vad vi ska ha där! Men det blir nog Nathalie som får bestämma det! Hon älskar blommor!
Det hade gått fin fint på dagis idag också, men hon var lite trött! Ganska förståligt! Hämtade Filippa kl 10.00 och sen hem och vi gräddade pannkakor till lunch! Filippa åt som aldrig förr :)
Nu ligger hon och sover middag, medans Nathalie fick lite glass och kollar på tv! Jag tänkte dammsuga och sen ta mej en skvätt kaffe...
Idag är det min sista mammalediga dag :( På Måndag börjar jag jobba igen, visserligen 50% Må-On och 100% To-Fr fast på Fredagar slutar vi 14.05 så det är bara Torsdagen som blir lång för mej!!! Hihihi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar