tisdag 12 april 2011

En vacker kväll!!!

Nathalie ville så gärna åka till platsen där Oscar förolyckades, för hon ville ge honom ett gosedjur. Ett jättegulligt lejon valde hon ut. Hon stod där länge! Hon tyckte så synd om Oscar, men jag förklarade att han har det bra nu och att det finns jättemånga änglar som tar hand om honom i himlen. Sen när jag nattade henne kom en klok fråga från henne:
-Mamma, vilka mer är det som dött?
-Ingen, svarade jag.
-Men du sa ju att det var jättemånga änglar i himlen.

Gud vad hon funderar över detta. Min älskade underbara unge!

Eftersom vi åkte till platsen blev vi lite sena med nattingen. Jag hade tänkt köra Wiking, men tiden blev knapp så jag satte på Dennis Hackamoret å svingade mej upp på honom barbacka. På första försöket som om jag vore värsta elitgymnasten Haha. Det var iaf en härlig känsla att jag klarade det å att jag inte kände någon smärta eller svaghet i axeln. Sen satte jag på musiken i Iphonen å skritta ut på en riktig terapitur. Många tankar snurrade. Både sorgsna å roliga.
Men något som faktiskt känns riktigt bra är att jag känner mej så frisk i kroppen. Ingen smärta, känner mej rak, mår bra. Det var såååå länge sedan som jag kände mej så här hel i kroppen!!! Misstänker att Ortobionomin jag gått på har stor betydelse.

Håller på att skola in Filippa på dagis och det går bra :)

Ni måste jag sova. Godnatt på er...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar