tisdag 12 april 2011

Nathalie saknar lille Oscar

Idag när vi gick till dagis så mötte vi Oscars mor som kom i bilen! Vi vinkade på varandra och direkt efter så stannade Nathalie!

-Mamma... Jag vill att Oscar kommer tillbaka! Jag vill inte att han ska vara borta. Mamma, han kommer aldrig tillbaka va? Jag vill det!! Han var min kompis!

-Älskade lilla Nattis! Nej, han kommer inte tillbaka! Bara i minnet, i våra tankar och drömmar! Han var din och alla andras kompis!!

Det är så ofattbart att detta har hänt! Det har självklart drabbat familjen och jag lider verkligen med dom! Det är så fruktansvärt! Stackars stackars människor!
Men det har också drabbat hela våran lilla by! Alla barnen i skolan och på förskolan kände Oscar! Han var alltid glad! Jag har aldrig sett honom ledsen! Han mötte oss nästan varje dag vid grinden eller i farstun på förskolan!
Alltid glad. Frågade alltid om hundarna! Han älskade hundar!!

Vila i Frid Oscar Sjöberg!

                          

1 kommentar:

  1. Alla våra tankar går till lilla Oscar som är en kusin till min dotters kompis, tragiskt och orättvist det som hände. Massor av kramar från Maria med familj.

    SvaraRadera