onsdag 23 februari 2011

Börjar gå åt rätt håll!!!

Nu har barnen varit hemma i över en vecka! Tror nog att dom börjar tröttna på att vara inomhus! Sjukdomen började hos Nathalie förra Tisdagen och hon har egentligen bara hostat och snorat! Ingen feber och så. Men hon har ju sån känslig kräkreflex så hon kräks av slemmet! Två gånger i sängen, när hon sov! Men annars har hon sprungit och kräkts på toan! Så skönt att hon slutat kräkas på golvet eller ännu värre i soffan!
Filippa blev sjuk natten till Torsdag förra veckan! Feber, hosta, slem och snor! Idag, Onsdag har hon äntligen varit feberfri! Fast hon har fått för sej att hon inte vill sova i sin säng! Somnar som en stock mellan oss men vägrar ligga i sin säng! Men det är väldans läskigt att ha henne hos oss då hon bara kastar sej åt alla möjliga håll när hon sover!
Hoppas hon sover i sin säng inatt så jag får sova! Jag ska ju jobba imorn! Å på mitt jobb är det ett plus att vara pigg ;)





Nathalie åker skridskor på köksgolvet :)

Filippa är ute och går
 

Filippa trummar!!!

En par vänner till oss fick barn i Lördags! En liten namnlös son!! Han är sååå underbart fin och jag blir lite småsugen på en till! Tyvärr har vi ju inte kunnat hälsa på den lilla pga sjukdom och jag känner att jag nog vill att det ska gå en vecka till innan vi törs dit. För att smitta ner gossebarnet vill vi inte!!! Ska iallafall åka och inhandla födelsepresenter till honom i helgen!! Jag längtar!!!!!
Grattis till Gossebarnet Ia och Björn!!!! Snart blir ni inte av med mej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar