söndag 13 februari 2011

Söndag

Fick ingen sovmorgon imorse :( Jag som älskar sovmornar... Ser redan fram emot nästa sovmorgon ;)
Gjorde inget fram tills Filippa sov lite middag. Då kastade vi in veckans vedranson. Sen gick jag å Nattis till stallet. Maria kom för hon skulle provrida Dennis inför ett ev framtida samarbete. Nathalie fick rida en sväng på Wiking. Hon hoppade sen av hemma så jag å Wiking linkade hem å tränade lite utställning. Gick faktiskt bra. :) Sen tog jag in Widar och gick igenom honom och raspade av hans fötter. Tog honom på en liten promenad och den lilla gossen börjar försöka ta för sej. Så det blev lite ledskapsövningar och det slutade jätte bra! Lägger in en bild på två sötrumpor!!



Det gick jättebra för Maria också, men det förstod jag. Dennis är ju en klippa!!! Hoppas hon gillade honom.
När jag kom hem stod Dennis och lagade köttfärspaj och den blev sååå god!! Han är fasen asbra på matlagning :)
På eftermiddagen gjorde vi inte så mycket. Jag kände mej ganska ur form. Jobbigt! Filippa har gått några gånger idag. Men hon är rätt så farlig för oftast så slänger hon sej handlöst bara rakt ut.. Tokfian! Får se hur länge det dröjer innan hon knallar runt för fullt. Tjejerna har varit jättemysiga mot varann idag. Dom är alltid mysiga men vissa dagar mer :)





Jag avslutade dagen eller kvällen med att själv ta en tur på Dennis. Kände att jag behövde något avslappnande...
Nu väntar en varm dusch å sen sängen. Imorn är det alla hjärtans dag. Dennis och min 7:e ihop :)
Vi ska ha nya med en smörgårdstårta som står i kylen å drar till sej. Mums!!!
Godnatt på er gott folk

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: