lördag 5 februari 2011

Stockholm!

Är precis hemkommen från Stockholm! Åkte dit igår efter jobbet. Åkte till brorsan en sväng och pappa kom förbi ett litet tag! Sen åkte jag till min älskade gymnasievän Lina och blev bjuden på middag och tog några cider med henne!! Så himla trevligt! Pratade massor av gamla roliga minnen!! Fattar knappt att man haft så kul!! Blev inte alls nå sent för vi båda var jätte trötta och Dennis och Roger var också trötta och jag ville verkligen inte åka hem buss och tunnelbana för då fanns det stor risk att jag hamnat i Hässelby ;)
Idag vaknade barnen halv 7. Jag var verkligen trött!! Men det var bara att gå upp! Drack några koppar kaffe innan vi tog en promenad till Hagsätra Centrum för att köpa frukost!! Mums va gott det var med färska frallor :) Jag äter ju typ aldrig bröd nu för tiden så det kändes lite lyx ;)
Sen åkte vi alla till Dennis vän Johan! Han hade en så fin lägenhet inne i Stockholm!! Det var jätte kul att komma hem till honom! Han är så himla snäll!!!
Sen åkte vi tillbaka till Hagsätra och till Pappagallo för att käka mat ihop med min kära far!! Deras pizzor är sååå goda!!!
Barnen skötte sej exemplariskt, men gud va jobbigt det är när hemmen inte är barnsäkra!! Man fick passa Filippa hela tiden för hon hittade på bus efter bus efter bus!!
Jag längtar redan efter nästa Stockholmsbesök!!! Denna gång fick faktiskt enorm hemlängtan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar