måndag 28 februari 2011

Känns som ett mirakel

Vet inte hur länge jag har varit sne i bäckenet. En sierska sa det till mej för 12 år sedan, men hon sa även att jag skulle ha svårt att föda barn, men det hade jag inte. Men allt annat som hon sade då stämde. Bäckenet vet jag inte när det blev snett. Kanske redan var det då eller så har jag blivit det efter graviditeterna. Nu var jag iaf sne. 1,5 cm. Jag minns inte när det hände, men nu efter Filippa så har jag inte kunnat rida lätt på vänster sittben. Var ju på behandlingen i Fredags å idag när jag red. Alltså... Det var som att det skett ett mirakel!!! Det var nästan så jag glömde bort vilket sittben som var problemet. Jag kunde rida lätt åt båda hållen.. Det var fantastiskt. Då måste ju behandlingen ha gjort mej rak, utan smärta. Jag har fortfarande ont i höften, men tror inte det gör lika ont längre. I Lördags, dagen efter, då hade jag ont. På båda sidorna. Hmm.. Jag är iaf impad :)
Bjuder på bilder från ikväll. Före och efter ridturen. Ska minnas denna dag läääänge!!! Hoppas det håller i sej nu!



Han är så fantastisk och underbar vår häst Little Big Horn aka Dennis!!!!


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar