söndag 27 februari 2011

Lite från igår och lite från idag

Igår jobbade jag. Gjorde jag ju i Torsdags också iof. Dom här två dagarna är nog dom roligaste på jobbet på länge. Kändes lite som att jag kom in i det lite som förr. Lite mer jävlaranamma i mej. Fortsätt så Jannica:) klappar mej själv på axeln.
Efter jobbet åkte jag iväg på en behandling. Fråga mej inte vad det hette :) Eller gör det. Tar reda på det imorn. Men jag trodde att det själva behandlingen skulle göra ont, men icke. Det var egentligen bara skönt å avslappnande. . Jag gick dit eftersom jag har ont i en höft, men det visade sej att jag var sämre i motsatt sida. Min axel fick sej också en behandling å det gillade den inte. Den var väldigt skeptisk mot Maria som utförde behandlingen. Vågade inte riktigt lita på henne :) Det visade sej även att jag var 1,5 cm sne i bäcken och sittben. Väldigt intressant å jag ska dit om 14 dar igen..
Idag då.. Då kom det hö. Men jag fick order igår om att inte bära. Jag är så lyckligt lottad som har världens snällaste lillebror å världens snällaste Dennis som fixade höt.
Min vän Ia har ju fått barn, å jag vill ge honom, barnet alltså, en ursöt å bra present, men då ledde vi åka till typ Barnens Hus. Vi åkte då till Borlänge å passade samtidigt på att hälsa på svärmor. Vi fikade å pratade en stund, sen åkte vi hem å stannade till i Hedemora å käkade på McDonald's. Mums :)
Nu ligger jag i sängen å ska sova. Hoppas att jag kan gå normalt imorn.



Ja just det ja! Glömde säga att barnens mormor fixade en snösoffa och varm choklad medans höt kastades in. Mycket mycket uppskattat av Nathalie :)








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar