söndag 6 mars 2011

Äter Glassröra!

Bra avslut på en bra helg!!
Men ikväll är det sista gången jag äter röran! Iaf på minst en månad! Jag äter den på tok för mycket! Har blivit en riktigt ful ovana! Är visserligen rätt stolt över mej själv ändå eftersom jag slutat röka, dricker typ inge alkohol, slutat med godis, (förutom daimen till röran) chips, all läsk (förutom julmust till julmaten) och med bröd. Men nu slutar jag även med röran!! Ska faktiskt bli en frihet känner jag! Det känns riktigt bra faktiskt! Fikabröd får jag äta ibland! Typ när någon fyller år eller om vi är på besök hos någon! Eller om någon kommer hit! Men det får INTE bli en ny ful ovana! Jag får helt enkelt dricka bubbelvatten från vår sodastreamer när jag blir sugen på något!! Sen är det dax att börja träna!! Åtminstonde löpträna! Känns som om det kommer gå lättare nu när jag blivit rak i kroppen!
Jag lovar att skvallra på mej själv om jag äter röran! :)

Vill bara påpeka att jag är så glad över Filippas nya vagn och att vi sålt den gamla och sen är jag jätteglad över hästarnas fina fötter! (Visserligen inte Dennis, men dom blir fina i framtiden). Nu blir det till att träna Wiking inför kommande äventyr!! Pia, jag behöver alla tips jag kan få!!!!


1 kommentar:

  1. Vad du är duktig om du kan leva sunt. Det mår man bra av. Jag försöker att äta bra mat och dricker vatten på vardagar, men till helgen vill jag ha ett gott vin. Just nu rör jag på mig för lite, men det ska bli ändring på det i vår. Babsan/Cats

    SvaraRadera