lördag 12 mars 2011

Ortobionomi

Jag står här handfallen över hur denna behandling påverkar mej! Jag mår så sjukt j-vla bra. I kroppen alltså. Fast inte just precis nu. Nu har jag typ ont i hela kroppen, speciellt i höften.. Men jag kände mej likna efter förra behandlingen, kanske till och med värre då. Det konstiga är att jag har ont, känner mej stel och gammal. Ont i höften på båda sidor å ont i ryggen, ÄNDÅ känner jag mej så mycket rörligare å så stadig. Båda fötterna på jorden ;)
Efter förra behandlingen på dag två fick jag som svallningar i kroppen. Kan jämföras med att man har fått liniment på kroppen. Vissa ställen blir liksom kalla... Det har börjat komma nu. Så jag antar att jag reagerat lika som då. Dag tre efter förra behandlingen vaknade jag som på nytt född!! Får se vad dag tre har att erbjuda efter denna behandling. Men först måste morgondagen passera.
Efter att ha varit 1,5 cm sne var jag bara 0,5 cm sne inför den andra behandlingen men helt rak när den avslutades. Efter bara två behandlingar så är jag rak. Det som fick mej att verkligen tro på detta var att jag kunde rida lätt igen. Nu har jag ingen häst att rida, men skulle varit kul att se om det blivit ännu bättre! Jag fattar inte?! Hur gick det liksom till? Vad hände? Även min axel å skuldra har hamnat rätt. Kommer inte ihåg hur sne jag var där från början men nu KÄNNER jag verkligen hur rak jag är. Måste kolla mej i spegeln imorn för det har jag inte ens tänkt på att göra. Det syntes iaf från början att jag var sne. Väldigt sne. Man såg det på nyckelbenen. Ska gå och kolla nu.....
Det ser rakt ut. Jag fattar inte... Dennis måste kolla imorn. Jag fattar verkligen inte. Problemen med axeln har jag haft i 9 år.. 9 år!!! Det har liksom gått så långt att jag lärt mej leva med smärtan, orörligheten å oförmågan att göra vissa saker. När jag kom till första behandlingstillfället nämnde jag inte ens axeln. Jag såg den inte som ett problem.
Ganska skrämmande tycker jag. Jag har inte kunnat röra min arm som jag gör nu på 9 år!!! Å jag har blivit behandlad två gånger inom 14 dar. 2 gånger på 14 dagar. Nu ska jag kanske inte ropa hej ännu. Ska låta nästa vecka passera. Men jag måste medge att jag är i chock... Till er alla som har ont.. Jag rekommenderar er att pröva...
Skulle kunna skriva hur mycket som helst, men nu är jag så trött!!! Fråga gärna något om ni är intresserade..

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar