tisdag 8 mars 2011

Denna dag :)

Lugnt å skönt imorse. Båda barnen vaknade 6.20. För tidigt för mej men va gör man :)
Barnen har lekt en hel del ihop idag. Dom är så söta å fantastiska. Byggt kojor, byggt lego, spelat memo. Ja, Filippa på sitt vis såklart.



Här lekte dom med Nathalies kök.. Blir glad av att bara se dom :)
Vi var till Sala en sväng å jag köpte lite söta kläder till Filippa till hennes födelsedag. Finns så mycket sött. Nu lär vi bara hitta någon leksak åt henne, men jag vet inte vad!? Någon som har en ide kanske?



Supersöta byxor!



Ursöt body...
Köpte lite mer men bilderna jag tog var så missvisande...

Dennis gick lite bättre idag å jag hittar fortfarande inga sår, svullnader, värme eller något annat. han måste vara ömfotad..

Nu lär jag sova. Godnatt gott folk.


-Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Fina kläder det finns till de små. Underbart att de leker med varandra och inte kivas hela tiden som många syskon gör. Kanske en pedagogisk leksak kunde vara något. Vårt barnbarnsbarn fick ett pussel med 4 stora pusselbitar när hon var så liten. Du kan säkert hitta något i en leksakshandel.
    Kram
    Babsan i Vendelsö

    SvaraRadera