lördag 26 mars 2011

Underbar Lördag!

Idag åkte vi till badhuset med Oscar och barnen. Det var jättemysigt! Jag har själv inte badat i badhus sen jag minns inte när! Jag hatar verkligen att ha bikini eller badkläder på mej! Känner mej naken. Ne, det är verkligen inget jag känner mej bekväm i eller med!
Men idag, så kändes det helt ok! Jag slappnade av och sket i vad andra ev skulle tycka!
Det var jätte mysigt och roligt! Jag badade mest med Filippa och hon är lite på min nivå så det kändes helt ok! Men snart är hon mer vild än tam så vi lär nog passa på nu några gånger!
Nathalie tyckte att det var super duper skoj! Och Dennis sa att det märktes en enorm skillnad i ålder på henne sedan sist dom badade i badhus, vilket är ca 1år sedan precis! Filippa var bara några dagar gammal när vi var där.
Vi var där ett par timmar och barnen somnade som slagna hjältar i bilen på väg hem!

När vi kom hem invigde vi vårat nya våffeljärn! Herre min skapare vilka fantastiskt goda våfflor!!! Jag vill ha mer.... :) Tog en kaffe på det, men sen gick jag till stallet och fixade Wiking! Det var dax för en körtur! Mamma skrek på mej när vi var på väg att lämna gården! Hon ville också med!! Vi hämtade  upp Nathalie!! Hon sken som en sol!! Åhh vilket kliv och driv Wiking har!! En jätte rolig körponny!!
Nu ser jag nästan fram emot en kastration av honom!!! Men det gör jag nog mest pga att han blivit så dum mot Dennis! Han har sår och skorpor över hela kroppen efter Wiking! Igår ville inte Dennis äta ens! Han var deprimerad! Så efter att vi kört så byggde jag iordning en liten hage som Dennis och Charlie fick gå i! Å Dennis sken upp direkt. Rullade sej, hade öronen framåt och såg riktigt glad ut!!
Det var skönt att se! Blev nästan orolig!

Nej, nu ska jag ta mej en dusch och sen lägga mej och glo på tv :)




Nattis fick en väldans fin fläta av sin mormor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar