fredag 4 mars 2011

Ny vagn!!!

Idag åkte vi till Västerås direkt efter jobbet! Hade den gamla vagnen med oss för ett par skulle kolla på den, och om inte dom köpte den så hade jag en annan som skulle komma och köpa den! Det blev så att det första paret köpte den, men gud va dom vela!! Pga varukorgen!! Jaja, dom tog vagnen och jag gick raka vägen in på Barnens Hus och köpte en ny! Jag hade lite tur faktiskt, för jag ringde i Tisdags och la undan denna vagn och idag höjde dom priset på alla Emmaljunga! Men eftersom jag la undan den i Tisdags till det billigare priset så fick jag den för det!
Filippa passade jätte bra i den och färgen gillar jag då smutsen inte kommer synas lika tydligt som på en rosa eller beige som vi också var sugna på! Nu längtar jag tills barnen blir friska så vi får gå ut och dra barnvagn!
Nathalie var därimot lite ledsen! Hon vill också ha en vagn! Hon orkar faktiskt inte gå...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar