fredag 25 mars 2011

Vill FÖR mycket

Blir så arg över att man inte har råd att leva fullt ut!!! Jag vill mer än vad jag har råd med. Utställningar, massa utställningar vill jag åka på. Utomlands både på utställning å på familjeresa. Gotland vill jag till! Både på semester å utställning. Men i år blir det "bara" semester troligtvis. Har jag tur kommer jag ev iväg med en vän. Hästarna. Vill göra massa saker med dom. Olika ställen i Sverige vill jag till. Djurparker, tivolis, äventyrsställen. Massor vill jag göra. Å jag vill bo i Stockholm helst, men det går inte. Enköping då? Slutar väl med att vi hamnar i Sala där jag absolut inte vill bo... Det är inge kul att vilja så här mycket...
Ett par saker kommer vi iaf göra. Godnatt






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar