måndag 21 mars 2011

Beställde kläder till Filippa från Strössel

Jag beställde 5 plagg till Filippa och 1 plagg till Nathalie! 3 jättefina bodysar, ett par jeans och ett par jeansleggins till Filippa! Av dom 6 plaggen så var 3 dåliga! Från att först varit supernöjd med bemötandet och supersnabb leverans blev jag så besviken! Jag hade ju klippt bort alla lappar och tvättat kläderna och Filippa hade ju även använt dom! Blev arg på företaget som skickade dåliga kläder och arg på mej själv som inte kollade noga innan jag tog bort lapparna! I ett av plaggen var det hål, i ett annat en stor söm över ryggen och på jeansen en ful och slarvigt sydd söm i grenen!
Jag ringde upp företaget idag och blev genast väl omhädertagen och förstådd! Bodysarna får jag nya och även behålla dom dåliga och jeansen var tyvärr slut så där fick jag halva priset! Så i efterhand är jag väldigt nöjd med företaget som löste situationen utan krångligheter!
Jag kommer handla av dom igen, men kolla plaggen noga innan lappar tas bort och dom tvättas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar