söndag 13 mars 2011

Filippas 1 årsfirande!

I helgen har Filippa firats! I Lördags var mamma, Oscar, pappa, Roger och Isabell här!!! Dom kom klockan 10 å åkte hem runt klockan 16. Det var jätte trevligt! Usch vad jag saknar min bror, far å Isabell. Älskar dom. Filippa fick kläder, pengar till kläder, massa dinosariusar, klosshus med nycklar och en kärra med sandlådegrejjer i. Perfekt!!

















I dag, Söndag så var Dennis pappa, Cia, Kalle, Ida å Ankie här. Jättetrevligt som alltid.. Fick väldigt positiva värmande betyg på mina å Nattis bullar :) Filippa fick mer pengar å mer kläder :) Super bra :)
Tyvärr tog jag inga kort med mobilen idag. Lägger in lite fler bilder från helgen imorn om jag får någon tid vid datorn.

1 kommentar:

  1. Gud va söt hon är på sista bilden!!! Å kul att se din familj, många gamla minnen kommer tillbaka..

    SvaraRadera